no-img
غنی فایل

دانلود گزارش کارورزی 4 رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار 4 دانشگاه فرهنگیان


غنی فایل

ادامه مطلب

دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی – گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان
zip
سپتامبر 1, 2018
۲,۰۰۰ تومان
۲,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی – گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان


در این پست از سایت غنی فایل دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان را برای شما قرار داده ایم. دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. 

دانلود گزارش کارورزی 4 رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار 4 دانشگاه فرهنگیان

دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان

در ادامه توضیحات تکمیلی دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان را مشاهده می کنید.

گزارش کارورزی ۴ با محوریت درس پژوهی.

شماره پست: ۱۳۰ صد و سی.

تعداد صفحات: ۵۰ پنجاه صفحه.

فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.

موضوع: دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش دانلود گزارش کارورزی ۴ رشته الهیات و معارف اسلامی - گزارش کارورزی چهار ۴ دانشگاه فرهنگیان بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

۲,۰۰۰ تومان – خرید

چکیده

در کارورزی چهار ما به مدرسه نمونه دولتی آموزگار رفتیم و تجربیات بسیاری کسب کردیم.تدریس در موارد گوناگون نقاط ضعف و نقاط قوت ما را مشخص کرد و این مهم است ،که قبل از رفتن به مدرسه در شرایط واقعی در کارورزی مشکلات و ضعف‌های خود را بدانیم و اصلاح کنیم.مورد دیگری که در کارورزی انجام گرفت؛ تدریس با روش های نوین با استفاده از طرح درسی بود که دانستن طرح درسی از نکات مثبت یک معلم است.مورد مهمی که در کارورزی چهار یاد گرفتیم داشتن نقشه ذهنی بود .که از نقاط قوت یک معلم است .و در فرایند یادگیری دانش آموزان واقعا مهم است مورد دیگر این بود که دیگر به پختگی و تجربه خاصی رسیده ایم که بتوانیم از عهده ی کلاس براییم .و تدریسی مطلوب و در خور داشته باشیم .

فهرست مطالب

مقدمه..............................................................۷فصل اول: فرایند درس پژوهی و توسعه حرفه¬ای ..............................۸ بخش اول :تعین هدف..................................................۹بخش دوم:طراحی یادگیری ............................................. ۱۱ بخش سوم: اجرای واحد یادگیری ..............................................۱۳فصل دوم: روایت من ازکارورزی۴ .....................................۱۶۱۹……………...................................................................... فرایند درس پژوهی توسعه الف:روایتب:کد گذاری ............................................................. ۲۷ج: تحلیل یافته ......................................................۳۰ منابع..............................................................۳۱پیوست‌ها...........................................................۳۳۱-طرح نقشه ی ذهنی دانشجو از فصل انتخابی برای تدریس......................۳۴۲-نسخه نهایی فرم ج .................................................۳۶۳- نگارش گزارش های روزانه ی حضور در مدرسه...........................۴۱ ۴- نسخه نهایی فرم ب........................................۴۳ ۵-مستندات کدگذاری و روایت پ‍ژوهی..............................۴۵

مقدمهکارورزی چهار یا همان درس پژوهی فرآیندیست ، که به آرمان معلم فکور برسیم. که آموزش و پرورش ایران نیازی مبرمی به آن دارد و امید است به واسطه ی آن به هدف ایجاد شیوه کی نوین تدریس در مدارس و پرورش معلمان اش دانش آموزانی فعال و محقق دست یابیم.کارورزی چهار به طور خلاصه دارای هفت مرحله است:۱-نقشه ی ذهنی ۲-ایده کلیدی ۳-شایستگی ۴- نوشتن ملاک و سطوح برای شایستگی ۵_نوشتن تکلیف عملکردی (سه سطح) ۶-نوشتن پرسش اساسی ۷طراحی فعالیت های یادگیری یکی از اهداف اساسی در کارورزی چهار یاد گرفتن تعامل و همکاری با یکدیگر بود و اینکه نقاد و از همه مهم تر نقد پذیر باشیم و به جای مقابله با نقاد، اشتباهات خود را با جان و دل بپذیریم و در پی حل آن باشیم.کارورزی های مختلفی که ما در طی این چهار ترم پشت سر گذاشتیم همه برای رسیدن به این نوآوری است. کارورزی به دنبال معلماتی فکور و توانمند است. کارورزی یک به ما مشاهده ی تاملی را آموخت. در کارورزی دو با انجام خرده فعالیت هایی کم کم توانایی معلمی را کسب کردیم. آموختیم که باید مسائل آموزشی را از جنبه های مختلف بنگریم. رفع عقب ماندگی،سنجش آموخته های یادگیری مشارکتی، رفع بفهمی دانش آموزان و همه جنبه های مختلفی تدریسند که نباید از آن ها غافل شویم.در کارورزی سه خود به عنوان یک معلم کلاس درس را به دست می گرفتیم. در کارورزی چهار طرح ها در هر جلسه مورد بحث و اصلاح گذاشته میشد و بعد از تایید در کلاس درس اجرا میشد. اشکالات ، مورد نقد معلم راهنما و دوستان قرار گرفت و در فرصتی مناسب طرح مجددا اجرا شد.
۲,۰۰۰ تومان – خرید

بازدیدها: 769



درباره نویسنده

غنی فایل 527 نوشته در غنی فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *