no-img
غنی فایل

طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی - طراحی


غنی فایل
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

DOC
طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی – محیط ومساحت – طراحی آموزشی ریاضی سوم
doc
ژوئن 4, 2018
۲,۰۰۰ تومان
۲,۰۰۰ تومان – خرید

طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی – محیط ومساحت – طراحی آموزشی ریاضی سوم


در این پست از سایت غنی فایل طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی - محیط ومساحت - طراحی آموزشی ریاضی سوم را برای شما قرار داده ایم. طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی - محیط ومساحت - طراحی آموزشی ریاضی سوم در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی - محیط ومساحت - طراحی آموزشی ریاضی سوم را مشاهده می کنید.

برای دانلود رایگان فایل pdf این طرح درس(طراحی آموزشی) اینجا کلیک کنید.

شماره پست: 44

فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.

تعداد صفحات: هفت 7 صفحه.

موضوع طرح درس(طراحی آموزشی): طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی - محیط ومساحت - طراحی آموزشی ریاضی سوم.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی - محیط ومساحت - طراحی آموزشی ریاضی سوم از منوی بغل بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی

طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با محیط، اندازه گیری و محاسبه ی محیط چندضلعی

طراحی آموزشی درس ریاضیات پایه ی سوّم ابتدایی

باسمه تعالیاداره کل آموزش وپرورش ......مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ......مجتمع آموزشی وپرورشی ...................نام ونام خانوادگی مجری: ........               آموزشگاه:                        پایه ی سوّم ابتدایی        درس ریاضیات     فصل :  پنج   (  محیط ومساحت  )                                           درس :  محیط،اندازه گیری ومحاسبه ی محیط چندضلعی                              صفحه ی :      85                                تعداددانش آموزان:  30                                             تعدادگروه ها:                                   مدت زمان اجرا: 45  دقیقه                            تاریخ:
اهدافالف) هدف کلّی:آشنایی با محیط ، اندازه گیری ومحاسبه ی محیط چندضلعی
ب) اهداف جزئی:1- حیطه ی شناختی: دورتادورشکل را به عنوان محیط آن شکل نام ببرد.ابزاراندازه گیری محیط را به درستی نام ببرد.نحوه ی محاسبه محیط چندضلعی را به درستی بیان کند.2- حیطه ی مهارتی:محیط چندضلعی های مختلف را با خط کش و... به درستی اندازه بگیرد. تمرینات کتاب را به درستی حل کند.محیط چندضلعی ها را به درستی محاسبه کند.3- حیطه ی نگرشی:به اندازه گیری محیط چندضلعی هاباحالات چهره و... علاقه نشان دهد.به انجام کار گروهی ضمن کمک به دوستانش،علاقه نشان دهد.ج) اهداف رفتاری:1- حیطه ی شناختی: دورتادورشکل را به عنوان محیط آن شکل به درستی توضیح می دهد.حداقل دووسیله یاابزاراندازه گیری محیط چندضلعی ها را درزمان مشخص شده به درستی نام می برد. نحوه ی محاسبه محیط چندضلعی رادرزمان مشخص شده به درستی  توضیح می دهد.2- حیطه ی مهارتی: محیط حداقل دوچندضلعی مختلف را با خط کش و... درزمان مشخص شده به درستی اندازه می گیرد. حداقل دوتمرین کتاب رادرزمان مشخص شده به درستی حل می کند.حداقل سه محیط مختلف ازچندضلعی ها  را درزمان مشخص شده به درستی محاسبه می کند.3- حیطه ی نگرشی: درفرآیند تدریس به اندازه گیری محیط چندضلعی هاباحالات چهره و... علاقه نشان می دهد.درطول فرآیندبه انجام کار گروهی ضمن کمک به دوستانش،علاقه نشان  می دهد.
ابزارکتاب درسی، خط کش مدرج،مترخیاطی مدرج، نخ،برگه فعّالیت منزل،پازل و وسایل گروه بندی و...
روش تدریسحلّ مسئله،پرسش وپاسخ،کارآیی تیم
رویکرد حاکمرویکردفطرت گرایی توحیدی برمبنای نظریه ی ساخت گرایی(حل مسئله)
تعیین موقعیت30 نفردانش آموز پسرکلاس سوّم ابتدایی روستایی که اغلب پیش نیازهای مربوط به فصل محیط را درکلاس اوّل ودوّم می دانند. 

الگوی هدف گذاری( اهداف تفضیلی ): ریاضیات پایه ی سوّم ابتدایی

            عرصه هاعناصردررابطه با خود(خویشتن)دررابطه باخلق(سایرانسان ها)دررابطه با خلقت(طبیعت)دررابطه با خدا
تفکّروتعقّل
ایمان وباور
علم
عمل
اخلاق

 

طراحی آموزشی ریاضی سوم

طراحی آموزشی ریاضی سوم

فرآیندیاددهی- یادگیری

عنوان فعّالیت                  فعّالیت یاددهی -  یادگیریپیش نیازهانوع سبک شناختیابزارروش تدریسروش ارز یابیمحیط آموزشیمدت زمان
امورمقدماتی
سنجش آغازین
گروه بندی وایجادانگیزه  
ارائه ی درس  
عنوان فعّالیت                  فعّالیت یاددهی -  یادگیریپیش نیازهانوع سبک شناختیابزارروش تدریسروش ارز یابیمحیط آموزشیمدت زمان
جمع بندی ونتیجه گیری
ارزش یابی تکوینی وفعالیت تکمیلی
تعیین تکلیف
پایان خوش

 

دانلود طرح درس

دانلود طرح درس

بازدیدها: 2744



درباره نویسنده

غنی فایل 528 نوشته در غنی فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *